Els meus plans en vacances... 4:29

Aquestes vacances de setmana santa les passaré com cada any, mig avorrida i sense viatjar massa lluny, realment, només aniré a Formentera. Uns amics ens deixaran una casa un parell de dies i podré estar allí amb una amiga meva.

També estaré amb la meva família, sobretot amb la meva cosina.

Intentaré quedar amb les meves amigues per anar al cinema o alguna cosa així.

Soposo que faré algunes classes extres de violí, com sempre. Per variar, encara que siguin vacances, hauré de seguir-lo tocant, cosa que no em fa gaire il·lusió.



M' agradaria anar a la neu; cada any els meus pares em diuen que hi anirem, encara que no hi podrem anar perquè la meva germana encara és petita.

1 comentaris:

Victor ha dit...

Holaaaa, com et va anar el viatge a Formentera vull ke m'explikis tot el k vares fer.
Per fa:)

adewwwwwwwww