Opinió personal del llibre de lectura "Els armaris negres" 12:19

Hola a tots.

A la fi he acabat el llibre de lectura!! La veritat, no m'ha agradat gaire. Trobo que les coses ocorren massa ràpid i que estan bastant mal explicades. També penso que no m'ha agradat perquè la història, en general, no era massa bona. Era interessant però al final no t'enteraves de res. Als últims capítols les coses passaven mooolt ràpid i et parlava d'un personatge, de repent et parlava d'un altre, després tornava a l'anterior i ja no sabies ni ón era, ni què feia. A més a més l'edició que vaig comprar tenia moltes pàgines repetides i em vaig embolicar molt.
Els personatges, en canvi, em van agradar molt. Trobo que la seva personalitat era molt interessant, sobretot la del Pau.
Si t'agrada passar por amb un llibre, te'l recomanc, però si no t'agrada no crec que t'enganxi gaire.

Adéu.





Maria Clapés